imas.hu

Piackutatás

 

Miért van szükség piackutatásra?

 

"Ha ismered ellenségedet és ismered önmagad, nem kell félned száz csatától sem!" (Sun Tzu intelme)

 

Annak érdekében, hogy egy vállalat hosszú távon sikereket tudjon elállni, elengedhetetlen a piaci körülmények alapos ismerete. Ehhez minden cégnek hiteles és naprakész információkkal kell rendelkeznie.

A globalizáció korában egyre gyorsabban változnak a piacok, nő a verseny és lerövidül a termék-életciklus. A megváltozott fogyasztói magatartás gyors reakciót követel meg minden piaci szereplőtől.

A fogyasztói piacok és a forgalomösztönző intézkedések a piackutatás segítségével válnak felismerhetővé, így az közvetve jelentősen hozzájárul egy cég anyagi sikereihez és a munkahelyek megtartásához.

 

Miben segít?

 

  • Saját felvevőpiacunk megismerésében

  • A fogyasztói igények és elvárások felmérésében

  • Vásárlóink árérzékenységének megismerésében

  • Vásárlóink elégedettségének mérésében

  • A piacon rólunk kialakult kép megismerésében

  • Új piaci rések, lehetőségek feltárásában

  • Innovatív megoldások megtalálásában

  • Piaci trendek feltárásában és előrejelzésében

  • Piaci árinformációk beszerzésében

  • A hazai és külföldi versenytársak megismerésében

  • A legjobb marketingeszközök kiválasztásában

  • Az optimális értékesítés ösztönző módszerek meghatározásában

  • És mindezek által a helyes stratégiai döntések meghozatalában és a kockázatok minimalizálásában

  • a

 

Piackutatás napja 2011

 

Idén is megrendezésre kerül a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet szervezésében a Piackutatás Napja - A piackutatás új tendenciái – Magyarországon és Európában címmel.

 

Bővebben...
1036 Budapest, Lajos utca 78.
+36-1-505-6300
imashun@imas.hu
cocuk pornosu fuck you google cocuk pornolari