imas.hu

Kutatási módszerek

 

A kutatási célok és keretfeltételek minden megbízásnál mások és mások. Ezért az egyik első és legfontosabb döntés a helyes és megfelelő kutatási módszer kiválasztása. Ez egy központi kérdés, és csak így biztosítható, hogy az ügyfél azokat az információkat kapja, melyekre valóban szüksége van.

 

Az IMAS International Piackutató Intézet az alábbi kutatási módszerekkel dolgozik:

 

Kvantitatív módszerek:

  • Személyes megkérdezések

  • Telefonos megkérdezések

  • On-line kutatások

 

Kvalitatív módszerek:

  • Próbavásárlások (mystery shopping)

  • Fókuszcsoportos kutatások

  • Mélyinterjúk

  • Kreatív workshopok

  • Etnográfiai kutatások

 

Egyéb:

 

Piackutatás napja 2011

 

Idén is megrendezésre kerül a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet szervezésében a Piackutatás Napja - A piackutatás új tendenciái – Magyarországon és Európában címmel.

 

Bővebben...
1036 Budapest, Lajos utca 78.
+36-1-505-6300
imashun@imas.hu
cocuk pornosu fuck you google cocuk pornolari